2020 m. rugpjūčio 29 d., šeštadienis

Lankome Saremos salą. Kuressaare pilis (Kuressaare piiskopilinnus). Karo muziejus (Military Equipment Museum of Saaremaa) (Estija)

Dar vieni skanūs bei sotūs pusryčiai ir lekiame toliau.

Kuressaare pilis (Kuressaare piiskopilinnus), tai viena geriausiai išsilaikiusių viduramžių tvirtovių ne tik Estijoje, bet ir Baltijos šalyse. Vėlyvojo gotikos stiliaus konvento tipo tvirtovė, tarnavusi ir gynybiniais tikslais, pilį juosia 625 m ilgio ir 7 m aukščio gynybinė siena.

Pilis turi istorinį muziejų, kuris supažindina lankytojus su tolima praeitimi ir naujausiu Saaremos miestiečių gyvenimu.

Dar viena, įdomi, Saremos saloje lankytina vieta yra Orissaare karo muziejus, oficialiai pavadintas MTÜ Saaremaa Sõjavara Selts. Jis  buvo įkurtas 2007 m.

Saremos karinė draugija kaupia, tyrinėja, saugo ir eksponuoja karo istorijos paveldą. Pagrindinę draugijos kolekciją sudaro privačios steigėjų kolekcijos (apie 12 000 eksponatų).

Lekiame link kelto ir į Taliną. Su keltu šį kartą taip puikiai nenuskilo, kaip keliantis į Saremos salą. Pralaukėme eilėje geras tris valandas, jei ne ilgėliau... O el.bilietus reikia įsigyti dieną prieš ;). Tad vieną, planuotą  lankytiną vietą jau palikome, gal kada nors... Lekiam iki Keilos krioklio ir į hotelį ilsėtis.

Hotelį išsirinkome jau pakeliui į Taliną. Pasirinkimas platus. Rinkomės pagal įvertinimus, atsiliepimus. Tad pasirinkome su  įvertinimu "Nuostabus". Apsistojome Adoryal Hotel, prie pat uosto. Senamiestis vos už 1km. Kambarys iš ties nuostabus, tvarkingas, švarus, lova labai patogi, žodžiu neradome prie ko prikibti (nors ir neieškojome, bet kartais neieškant randi :D). Vakarieniavome hotelyje esančiame restorane, ten pat ir pusryčiavome. Maistas labai skanus. (Kaina, parai dviems asmenims, su pusryčiais -  44,10 eur.) Tiesa, parkingas tik mokamas. Para 9 eur.