2015 m. rugpjūčio 6 d., ketvirtadienis

Koks poilsis geriau: pagal tėtį ar pagal mamą?

Pagaliau sulaukėme šiltų orų! Susiginčiję su brangiausiuoju priėjome kompromisą: vieną dieną ilsėsimės pagal tėtį, kitą pagal mamą!
Reziume: diena pagal tėtį - žvejyba, šašlykai ir žuvienė, pagal mamą - gulėjimas, braidžiojimas vandeny, telefonas rankoje (beje, šįkart rašant šiuos pamąstymus) ir salotos.

Taigi, pirma diena.

Išsiruošėm nelabai anksti, nes mama turėjo apgalvoti "ko galbūt prireiks", ir tai pasiteisino 100% :) Kadangi važiavome daugiau  žvejoti, o ne pležintis, tai ir vietą daugiau žvejybinę pasirinkom - Karvio ežeras, Maišiagalos rajonas. Važiavome su kompanija (ačiū už puikų pavakarojimą ;) ) Vyrai rūpinosi meškerėmis, kukurūzais ir dzykais :). Mes gi, kad nieko netrūktų išvažiavus su vaikais ir maistu. Pakeliui nusipirkom leidimą žvejoti - mes gi ne brakonieriai :) Leidimas dviem dienom kainuoja 1,98 € su mokesčiais. Jį galima įsigyti visur, kur yra Perlo terminalas.  Kas tikrai pravertė ir džiaugiausi, kad turėjau druskos indelį. Kadangi krantas dumblėtas, prisigaudėme dėlių, o pabarsčius druska jos iškart atšoka ;) Man tokia fauna brrr, bet, kaip sakant, nuleido truputį pasiutusio kraujo. Neee neee, ne man, yra ir už mane labiau pasiutusių :)
Baseinas mažiesiems irgi pasiteisino 100%, ir veiklos turėjo, ir ramu, kad nereikėjo vaikyt iš dumblino vandens ir traukt dėlių. Taip pat šiuo turistavimo atveju privalomas purškalas nuo uodų ir erkių. Žodžiu, vyrai pakaifavo žvejodami, mes gi toli neatitrūkom nuo puodų, šašlykų ir tt :) Sugauti du lynai, kuriuos teko paleisti, nes pagal įstatymus jie nebuvo 40 cm, o tik 35 ir 37 :D. Beje vieną betraukiant prisistatė pakrantės apsauga, patikrino leidimus žvejoti :) Iš smulkių ešeriukų vakarą vainikavo skani žuvienė :) Vaikai išvargo, patraukėme namo.

Antrą dieną valdau aš :)

Važiuojame prie ežero pasimaudyti, pasideginti.
Vieta: šiek tiek už Trakų. Ežero pavadinimas... Na, užkrito ir darykite, ką norit. :) Sakykim, neatskleisiu gerų vietų :)
Būtiniausi daiktai: kepurės, kremas nuo saulės vaikams, smėlio žaislai ir daug vandens. Pakeliui užsukam į parduotuvę. Tokią karštą dieną norisi kažko gaivaus. Salotos, vaisiai ir daug vandens pats tas. Nors ir ne savaitgalis, bet tokių besipležinančių nemažai. Paklotas netoli vandens, kad matytume vaikus, krantas negilus ir smėlėtas, toliau gilėja. Vaikai varlinuke turškiasi ir žaidžia su smėlio žaislais, mama deginasi, tėtis turi kur paplaukioti, ciucikas po medžiu pavėsiuke arba kasa lobį smėlyje :). Dieną vainikavo vakarienė Trakuose " Senojoje kibininėje".

Dvi dienos, abi skirtingos. Patikt - patiko abi :) Pirmą dieną minusas - mama nelabai galėjo pagulėti ir nesiryžo bristi į vandenį, tenkinosi vaikų baseinu :D Antrą dieną šiek tiek minusas, kad nemažai žmonių, verkšlenantys vaikai aplinkui.Ačiū maniškiams, abu elgėsi be kaprizų ir buvo užsiėmę. Vaikų nuomonė: sūnui tėčio poilsis patiko labiau, bet ir mamos gerai, o mažajai mamos poilsis geriau, bet patiko ir tėčio :)