2018 m. liepos 1 d., sekmadienis

Lekiam Lietuvos keliais. Cirkliškio piliakalnis. Senadvario apžvalgos bokštas. Regykla prie Staškinės. (Švenčionių rajonas)

Planas nulėkti pailsėti prie jūros žlugo dėl orų. Tačiau, tokie orai visai tinka žvalgytis po Lietuvos miestus, miestelius. Šį kartą lekiam į Švenčionių rajoną.
Ką verta pamatyti Švenčionyse?
Pirmoji mūsų lankytina vieta yra Cirkliškio piliakalnis. Įveikę daug laiptukų, akimis ieškome gražių vaizdų, dažniausiai matomų  nuo  piliakalnio viršaus. Deja, gražių vaizdų čia neišvydome.

Pamatę takeliuką vedantį tolyn į mišką, nusileidome juo ir patekome ant, sakyčiau paslėpto, pažintinio tako. Per pelkynus nutiesti mediniai takai/tiltukai. Yra stendukai supažindinantys su šiame parke augančiais medžiais.

Keliaudami mediniu takeliu priėjome ežeriuką. Čia įrengta „poilsio zona“, pasigrožėjimui pačiu ežeriuku.

Pasėdėję, pasigrožėję keliaujame toliau. Pasirodo čia net gi  yra įrengta stovyklavietė. Dėl palikto ant stalo „patiekalo“ galima darytis išvadą, kad takas lankomas :D.

Bet mes pažintį su šiuo taku čia ir baigėme. Labiau domimės gražiais kaštovaizdžiais, o ne pelkių takeliukais, tad patraukėme atgal, link automobilio.
Mėgstantiems gamtą, čia tikrai puiki vieta pasivaikščiojimui, pasibuvimui. O mes kitais tikslais lekiame Lietuvos keliais.
Antra stotelė  Senadvario (Švenčionių) apžvalgos bokštas. Tai bokštas Sirvėtos regioniniame parke. Nuo šio, apytiksliai 25 metrų aukščio bokšto, atsiveria gražus kraštovaizdis su keliom šalia esančiom kaimo sodybom. Pažvelgus tolėliau, pro medžių viršūnes šiek tiek matomas ežeras.

Lekiam toliau.

Regykla prie Staškinės. Nuo jos atsiveria Staškinės ežero pusiasalių bei Kančiogino ežero dubaklonio kraštovaizdis, Švenčionių aukštumos kalvų vaizdas. Regyklos aukštis yra 14 m.

Lekiam toliau... -> Sirvėtos regioninio parko lankytojų centras.