2017 m. rugpjūčio 7 d., pirmadienis

Portugalija. Kelionė mašina į Europos pakraštį prie Atlanto. 14 - 16 dienos

14 diena
     Keliamės anksti, važiuojame į  vakarinį Portugalijos tašką. Su mažuoju nusprendžiame, kad važiuojame į pasaulio kraštą. Išties, atrodo, kad ten stovintis švyturys stovi ant pasaulio krašto, nes iš abiejų pusių vandenynas, vėjas didelis, nors saulė šviečia. Nors liepos vidurys ir visur kitur karšta, čia užsidedame striukeles. Augmenija aplink žema, be medžių. Apskritai, Portugalijos klimatas įvairus. Prie vakarinės pusės, šalia vandenyno pučia gan stiprus ir nemalonus, ypač vakare, vėjas, saulė leidžiasi greitai, atslenka rūkas, ant automobilio ir akinių stiklų užsideda dulksna. Toliau nuo vandnenyno, į šalies gilumą – karšta. Pietinėje pusėje, kad ir prie vandens, dulknos nepastebėjome, šilta, malonu vakare išeiti, kai nėra vėjo.

Po to keliaujame į paplūdimį, kur grotos. Gražu, įspūdinga.

Apsistosime dviem nakvynėm Partimao. Nuostabus paplūdimys, su uolom vandeny.

Restorane sukertame vakarienę – kas picą Margaritą, kas aštuonkojį, o kas sardines. Viso – beveik 45 eurai. Ar brangu? Kai vakare delfi.lt perskaitai, jog Palangoje vienas didkepsnis 40 eurų, tai supranti, kad už keturių žmonių vakarienę tai nėra brangu svečioje šalyje, restorane, kur maloniai aptarnauja, kur padavėjas kalba portugalų, anglų, vokiečių, rusų kalbomis, kur stalo vanduo nemokamai, užkandžiai laukiant taip pat, kur staliuko laukia eilė lauke...

15 diena
     Paskutinė tinginio diena Portugalijoje, Portimao. Vandenynas, pasimaudymai, rytojaus kelių maršruto planavimas, paskutinis atsisveikinimas su Atlantu. Ryt prasidės namų kryptis.
16 diena
     Dar spėju įlįsti į sodinukų parduotuvę, nutverti kelis kaktusus ir žydinčią gėlę. Nežinau, kaip ji lietuviškoj vasaroj augs, bet...
     Virš 900 km kelio, kertam Ispanijos sieną, važiuojam pro Andalūziją, Murcią, Castilla-la Mancha regionus ir apsistojame Valencijos žemėse, Benidorm mieste. Iškart nučiuožiame prie Viduržemio jūros, kur švelnios ir šiltos bangelės net vakare, nusileidus saulei. Beje, oro temperaūra važiuojant buvo 34-36 laipsniai.