2021 m. rugpjūčio 29 d., sekmadienis

Vasaros sezono uždarymas Šventojoje

Šiemet taip jau gavosi, kad prie jūros nuvažiavome tik paskutinėmis vasaros dienomis.  Kaip sakant - atsisveikinti su vasara. Prisiklausiau visokių nuomonių, kad neva neapsimoka į Lietuvos pajūrį važiuoti, kainos iškeltos ir pan... Na nežinau, man tai ten viskas kaip visada, nebent mano lūkesčiai labai maži :D.

Ankščiau visada stabtelėdavome aukščiausioje auto magistralės vietoje. Šį kart tradicijos laikėmės :D.

Išsinuomavom namelį šalia centrinės Šventosios gatvelės, netoli kabančio tilto, iki jūros 10 minučių kelio. Apsistojome penkiese. Tvarkingas, švarus dviejų kambarių namelis, su svetainyte, virtuvėle, tualetu, dušu... Patalynė, rankšluosčiai taip pat duodami. Lovos patogios.  Nežinau ko dar reikia? Prie namelio yra pavėsinė su stalu ir suolais. Džiovykla drabužiams. Kieme vaikų žaidimų aikštelė. Už dvi paras sumokėjome 100 eur. Man asmeniškai, tai tikra nėra daug...

Pietus ir vakarienes valgėme kavinėje „Po Liepa“. Paprastas, skanus maistas. Kainos tikrai padorios. Mums, „paprastiesiems“, viskas tiko :D.

Orų prognozės labai jau gero oro nežadėjo, bet mes optimistai. Kaip nusiteikėm, taip ir gavom. Orai nuostabūs 😉. Pirmą dieną, palijo apie 40 min. Visas kitas laikas su saulute, šiek tiek lengvų debesėlių 😊

Oro temperatūra +17 , jūros vanduo +17 , tad dar ir nusimaudyti su sūnumi drįsome. Ir lietučio gavome. Bet svarbu su savimi turėti gerą nuotaiką, tai neišgąsdins ir lietutis.

Vakare stebėjom saulėlydį. Labai gražu.

Kitą rytą, kol mūsų trys damos miegojo/ilsėjosi, mes su sūnum išėjom pasivaikščioti pajūriu. Gavosi labai smagus pėsčiųjų žygis basomis. Nuėjome nei daug, nei mažai – 9 km. 😉

Greitai auga tie mūsų vaikai... Darosi vis savarankiškesni, su savais pomėgiais, savais laisvalaikiais. Mamytės jau ne tokios ir reikalingos... :D Tai labai smagu, jog maniškis, kad ir labai retai, bet dar vis pasirašo mamos iššūkiams... Buvo smagus laikas.

Pastatėm savo laimės piramides :D

Gamtos grožis susideda iš smulkmenų...

Ir drugelis keliauja su mumis 😉

Ir drugelis keliauja su mumis :)

Kadangi orai ne pliažiniai, tai per šias tris dienas dar aplankėme:

Lekiam Kuršių Nerijos keliais. Vecekrugo kopa, Jūrų muziejus, Negyvosios kopos

Baltų Mitologijos Parkas (Kretingos raj.)

Trumpa akimirka iš HBH Palanga, labai patiko, būtinai dar grįšime, tik jau visai dienai :D.