2022 m. rugpjūčio 17 d., trečiadienis

Neries ir Žeimenos upių santaka (15 km)

Dar vienas smagus, magiškas rytas ir dar vienas puikus žygis iš TrenkTuras siūlomų maršrutų.

Automobilį paliekame ir žygį pradedame prie dviejų geležinkelio tiltų. Tai senasis ir naujasis tiltai. Senasis jau nebenaudojamas.

Žygio pradžioje keliavome Žeimenos upės pašonėje. Toliau nėrėm į mišką, praėjom gyvenamąjį rajonėlį, vėl miškas...

Miško tankmėje priėjome Akelės ežerą. Prie Akelės nepriėjome, nes pakrantė labai užpelkėjusi, smenga batai.. :) Po šio visai netoliese priėjome didesnį Kačianagis pavadinimu. Ežere miško atspindžiai  lyg veidrodyje.. Pasaka...

Vėliau, kai kirtome traukinio bėgius, ėjome vingiuotais ir žaliuojančiais Pailgio ežero pakrantės takais. Vaizdai pasakiški. Rytinės saulės dėka, visas maršrutas virto magišku... Labai patiko.

Praėjusios visus ežerėlius keliavome žvirkeliais, miško takais... Jau ištvermės keliais :D.

Beje, viso maršruto eigoje, labai didelių kliūčių nebuvo. Perėjome sausom kojom :D Bet įvairių kliūtyčių ar nuklydimų nuo maršruto tikrai pasitaikė.

O Neries ir Žeimenos upių santaka pasimėgavome nuo visai netoliese esančio kabančio tilto bei perėjusios tiltą ir nusileidusios nuo kalnelio link upės...