2021 m. gegužės 12 d., trečiadienis

SOLOᐩ – Coastline trek: Kuršių nerijos asas ( 33 km), su TrenkTuru

Susirgau pėsčiųjų žygių liga.. Vis ilgesnės trasos traukia.. Pasvajoju ir apie 60 km, bet pirmiausia norėjau išbandyti save žygiuojant apie 40 km. Ilgiausias mano eitas kilometražas yra ~ 29 km. Vienai žygiuoti būtų liūdnoka, tad norisi nors vieno „kompanjono“, o tokių, kurie susiviliotų pėsčiųjų žygiais, tikrai mano aplinkoje mažokai.. Turiu vieną draugę, kuri beveik visada pasirašo mano beprotybėms. Dėl 60 km sakė net nesvaigt, dėl 40 km, tai sakė ne ne ne... Beeet 33 km sutiko! ;) Tad perkam bilietukus ir lekiam!

Šį kartą, SOLO – Coastline trek: Kuršių nerijos asas ( 33 km), su TrenkTuru.

Kadangi iki Kuršių nerijos mums apie 4 valandas kelio, tai važiavome dieną prieš, su mintimi aplankyti visas Kuršių Nerijos lankytinas vietas.

Tad aplankėme:

Nakvojome Klaipėdoje „Morena Hotel“. Prabanga netviska, bet pagal kainą, tik vienai nakvynei, viskas labai puikiai. Yra viskas ko reikia, lovos patogios. ;)

Keliamės anksti, nes mūsų startas 8-9 val. Iki jo mums dar reikia pirmiausia pasiekti perkėlą,  persikelti keltu ir nueiti apie 1 km iki starto vietos. Tik niekam nesakykit, bet mes ėjom apie 2 km iki starto 😉. Pirmai pradžiai, truputį ne ten nuėjome... Sakyčiau neblogas apšilimas buvo. Na, bet žinant mūsų sugebėjimus, čia dar viskas puikiai... :D

Taigi, 8:45 startuojam!

Pasigrožime krantine su išplaukiančiais laivais ir sukame į miško takeliuką...

Praeiname žvejybos laivų ekspozociją ir etnografinę pajūrio žvejo sodybą. Prie Lietuvos jūrų muziejaus „pasidarome“ kavos ir žygiuojam link pajūrio.

Spalvotos rodyklės žymi kelio ilgius. Žalia – 13 km, geltona – 25 kg ir raudonoji (mūsų) – 33 km. Kol kas keliaujam visi kartu.. Net nepastebėjome, kada likome tik raudoniukai, nes jūra labai dosni gintariukais buvo, kaip gi jų nepasirinksi :D.

Pagaliau įveikėm pajūrio atkarpą. Pajūriu ėjome kažkur  apie 12 km. Vėjas išpūtė ausis :D. Pažongliruojam Hermis mineraliniu ir keliaujam toliau. Miškelyje prisėdome išsikratyti smėlio iš batų, paskanavom TrenkTuro rėmėjų užkandukais ir keliaujam toliau. Gamta pasakiškai graži ir vaizdai iš vien keičiasi.

Jau matosi ir Kuršių marios. Žygis tęsiasi. Kadangi maršrutas yra žiedinis, tai pirmyn ėjome palei jūrą, o atgal grįžome palei Kuršių marias. Kraštovaizdis kito iš vien, tikrai nebuvo nuobodu eiti.

Ištupsėjus viso 25 km, jau kojytės davė apie save žinoti. Truputis poilsio pakėlus kojas aukštyn :D. Skanaujant Saulės Grūdo užkandukais.

Keliaujam toliau Kuršių marių skardžiais. Prisijungėm prie geltoniukų kelio 😉.

Prasukame pro „Alksnynės bateriją“.

Kojos jau vis labiau duoda žinoti apie jas, jau jaučiamas ir nuovargis. Iki finišo liko apie 9 km, bet kolegę jau guodžiu šiek tiek apgavyste, mažindama likusį laiką :D. Bet greit išrišo mane ... Keliaujam toliau. Grožimės gamta...

Na ir dar vienas kalnas, dar vienas gamtos takas , dar vienas vingis, dar šiek tiek,  ir finišo tiesioji :D

Iššūkis įveiktas!!!

Dar liko kelias iki kelto, ir iki automobilio... Jau kaip naujas iššūkis skamba po tokio žygio :D. Vat taip, netyčia, su rytiniu 1 km nusukimu nuo kelio, išsipildė mano svajonė nueiti 40 km :D Pasirodo ir draugės „ne ne ne“ buvo „taip taip taip“ :D

Kad ir šiek tiek pabaigoj jau paršlubčiojau, noriu žygių VĖL!