2015 m. lapkričio 6 d., penktadienis

Poilsis su mažu vaiku - Sherwood Club Kemer 5*. Pirmoji diena bei maitinimo ypatumai viešbutyje

Tiesą sakant, planuodama savo kelionę su 3-jų metukų dukrele, buvau pasirinkusi visai kitą viešbutį, kuris labiau atitiko mano finansus. Tačiau dieną prieš skrydį Novaturas maloniai nustebino pranešęs, jog mano pasirinktas Sherwood Greenwood Resort 4* užsidaro žiemos sezonui ir man siūlo skristi už tuos pačius pinigus į Sherwood Club Kemer 5* (Turkija, Antalija, Kemeras, Goiniukas). Be abejo, aš sutikau, ačiū Novaturui. Ilsėtis skridome spalio 18-25d. (7naktys).

Skrydis praėjo labai sklandžiai. Novaturo agentūros darbuotojai labai organizuoti – maloniai pasitinka, palydi, padeda susitvarkyti su lagaminais, suteikia visą reikiamą informaciją, atsako į visus klausimus. Žodžiu, dirba savo darbą nepriekaištingai. Mano šeima jau 12 metų renkasi Novaturą ir nei karto nenusivylėm.
Atvykusius į viešbutį mus maloniai pasitiko registratorės, kurios kalbėjo ir angliškai, ir vokiškai, ir rusiškai, na, ir turkiškai, be abejo. Kadangi atskridome apie 10val. ryto, mus paprašė lukterti apie pusvalandį ir pasiūlė pasimėgauti kava, arbata.

Nepraėjus pusvalandžiui pakvietė mus ir pasiteiravo, kokio kambario aš norėčiau bei kuriame aukšte. Visi gyvenamieji kompleksai yra trijų aukštų.
Iš karto perspėjo (nes buvau su mažu vaiku), jog kambariai pirmajame aukšte turi grindis iš plytelių, antrajame bei trečiajame – laminuotos. Taip pat pasiūlė apgyvendinti toliau nuo šalia esančio viešbučio, kad vaikui netrukdytų iš to viešbučio sklindanti muzika. Pasirinkau antrą aukštą dėl laminuotų grindų.
Viešbučio teritorija yra didžiulė, mus į kambarį vežė su mini mašinėle be stogo. Nors mūsų kambarys buvo šalia viešbučio registratūros, mus vežė aplink visą viešbučio teritoriją supažindinimui. Dukrelė buvo pakerėta jūros vaizdu, viešbučio teritorijos aplinka, baseinų kiekiu, nuosavu akvaparku, didelių vaikų mini klubu ir t.t. Tačiau apie viską iš eilės.

Kambarys, be abejo, patiko. Didelis, erdvus, patogios, didelės lovos, LCD televizorius, seifas, telefonas, dušas, balkonas (pirmame aukšte terasos), mini baras (kurį papildo kasdien vandeniu ir gaiviaisiais gėrimais - dukrytei dar įdėdavo čipsų, meškiukų guminukų, saldžiųjų lazdelių, šokoladinio pieno).

Pasidėję lagaminus nukeliavome apžiūrėti viešbučio teritorijos. Išėjusi iš kambario pagalvojau, kad viešbutis tikriausiai skirtas „tinginiukams“ gerąją to žodžio prasme, nes pamačiau baseiną prie pat išėjimo.

Pirmiausia,  nužygiavome prie jūros.

Paplūdimys yra smėlio – žvyro, tad į vandenį be šlepečių nelabai įbrisi, akmenukai pasitaiko aštrūs. Pliaže daug patogių gultų, trys nuosavi pirsai su gultais, skėčiais.

Vienas iš pirsų yra VIP. Jame para kainuoja 60 eurų už  pavėsinę su pilnu aptarnavimu visą dieną – t.y. jūsų maistu bei gėrimais rūpinasi padavėjas. Jūs tik ilsitės. Man su vaiku tokios pramogos nereikėjo, bet jei važiuočiau su didele kompanija – kodėl gi ne ?!

Jūra šiltutėlė +27' kaip arbata. Vaizdas nuo jūros nuostabus.  Kadangi buvo labai geras oras +32' , tai nusprendėm pasilikti pirmą dieną prie jūros. Iš viešbučio registratorių buvom gavę bukletukų su viešbučio planu, pliaže jį išstudijavome.

Praleidę didelę dienos dalį pliaže, pasilepinę saulute, šilta jūra, šaltais gėrimais, vaisiais, kuriuos nešiojo per pliažą, atėjo laikas užkąsti. Viešbutis turi aibę restoranų, barų, kavinių. Be abejo, visur stovi šaldytuvai, prikrauti 0,33ml vandens bei Ajranų.

Yra vaikams skirtas vitamininis baras, kuriame visada galima atsigerti šviežiai išspaustų sulčių, pavalgyti ledų, sausainių, lengvų užkandžių.

Prie pagrindinių baseinų įsikūrę dar 3 barai.

Du su gėrimais (gėrimų, kokteilių pasirinkimas milžiniškas) ir vienas fast food, kuriame galima paskanauti hamburgerių, fry bulvyčių, picų, šviežiai kepta žuvim, karštais patiekalais, turkiškų lavašų su įvairiais įdarais.

Ir viena saldumynų kavinė, kurioje skanavom turkiškų saldumynų, ledų, gėrėm kavą, arbatą.

Yra pagrindinis restoranas – savitarnos. Maisto pasirinkimas didžiulis, yra vaikiškas meniu, kuris yra nemažas, net ir vegetarams gausus pasirinkimas. Kasdien būdavo suchi. Daržovių daug ir įvairių. Iš vaisių spalio mėnesį buvo obuoliai, kriaušės, dideli mandarinai, greipfrutai, apelsinai – labai saldūs, vynuogės, kartais būdavo meliono. Kasryt pusryčiams (nuo 7-11val)  kepdavo įvairius patiekalus iš kiaušinių, atnešdavo šviežiai išspaustų apelsinų sulčių, troškinių, dešrelių, skrebučių ir t.t. Pietums (nuo12:30-15val) visada didelis pasirinkimas kepinių iš lašišos, vištienos, jautienos, keptas sibasas būdavo kasdien. Mėgstantys sriubas, deja, nusivils. Sriubos buvo kelių rūšių, tris kartus per dieną ir nuolat skirtingos, tačiau jų skonis primindavo sriubų skonį iš pakelių. Vakarienei (nuo 18:30-21val) būdavo tikra puota. Atmosfera šventinė, staltiesės baltos, nepriekaištingos. Dideli bokalai vynui, vandeniui. Stalai serviruoti nepriekaištingai. Meniu keisdavo labiau į ant griliaus keptais patiekalais. Svečiai ateidavo gražiai apsirengę, jau nebepamatysi su šlepetėm bei maudymuku.

Viešbutis turi 4 A`la Carte restoranus: Osmanų, Azijetišką, Žuvies ir Italų. Per visą apsistojimo viešbuty laikotarpį vienas apsilankymas į A`la Carte yra nemokamas, tik būtina išankstinė rezervacija. Tačiau ne toks jau ir didelis mokestis iš žmogaus norint pakartoti (tik 10 eurų). Mes, be abejo, su dukrele pasinaudojome nemokamu pasiūlymu ir apsilankėm Aziječių A`la Carte restorane. Galiu pasakyti tik viena – Super patiko.

Apibendrinant maitinimą viešbutyje UAI – manau, kad net išrankiausias ragautojas tikrai parinks sau patinkantį bei mėgiamą maistą.

Akvaparkų smagumėlis, vaikų miniklubas, baseinai