2015 m. lapkričio 24 d., antradienis

Apsilankymas Dubingių piliavietėje bei žirgyne

Buvau girdėjusi, kad Dubingiuose labai gražu. Pagaliau atsirado proga tuo įsitikinti. Mamos/močiutės gimtadienis tam puikiai tiko. Mamos žodžiais tariant, geriausia dovana dėmesys ir pasibuvimas su šeima. Tiesa, planavome tik į Dubingių žirgyną užsukti, bet tuo pačiu aplankėme ir piliavietę.

Dubingių piliavietė yra Asvejos ežero pusiasalyje, kuris anksčiau buvo sala. Tai didelė, apie 500 metrų ilgio ir iki 200 metrų pločio kalva. Dubingių piliavietė yra paskelbta Lietuvos kultūros paminklu ir įtraukta į Archeologinių vietų sąrašą. Labai puiki, graži vieta pasivaikščiojimui.

“Dubingių žirgynas” – tai pirmasis pramogų komplekso “Dubingiai Diamond Resort” etapas-dalis, įsikūrusi unikalios gamtos apsuptyje. Aplink esantys trys ežerai, miškai, ilgamečiai ąžuolai, vasaros vakarais už lauko jojimo aikštės esančioje dauboje pasirodantys įspūdingi saulėlydžiai, paskęstantys rūke, sukuria ypatingą jaukumą ir ramybę. Ten esančiame mini zoologijos sode auginami elniai, danieliai ir muflonai, gražuolės alpakos, poniai ir mini arkliukai, ganosi mini ožkytės ir avys, veisiami greitakojai stručiai, išdidžiai vaikštinėja povai, o ežero saloje laisvai bėgioja triušiai ir įvairių veislių vištos. Ežere plaukioja muskusinės antys ir juodosios gulbės. Džiaugsmo ir nuostabos užteko tiek vaikams, tiek suaugusiems.. Išties yra į ką pažiūrėti. Norėjosi ten būti ilgiau, bet ėmė temti.

Sutemus užsukome į ten esantį restoraną. Atmosfera išties ten puiki. Restorano marmuriniame židinyje rusena ugnis. Mėgaudamiesi patiektais patiekalais, pro restorano langus galėjome grožėtis žirgais bei stebėti nuostabią gamtą. Meniu asortimentą sudaro patiekalai iš strutienos, ėrienos, žvėrienos. Ten tikras pasakų kampelis.

Papildymas:
Kalėdų proga, dovanų gavau, nuo kasdienės rutinos pailsėti Dubingių žirgyne. Tad galiu sau leisti išsamiau  įvertinti ir ten esantį restoraną. Apie gamtą jau minėjau – gamtos apsuptyje pailsėti  iš ties galima. Net ir gruodžio mėnesį turėjome į ką akis paganyti.
Pats restoranas jaukus, šiltas. Tik menių labai jau skurdus. Iš ten esančių keletos patiekalų, vakarienei išsirinkome keptą viščiuką su bulvytėmis (dėl skonio - iš ties skanu). Gurkšnojant taurę vyno galima grožėtis restorano manieže jojančių arklių grakštumu, jų meilinimusi vienas kitam. Taip taip, pasirodo ir arkliai moka rodyti dėmesį vieni kitiems, tai tikrai verta pamatyti  ;).
Kambarėlis gan jaukus. Kambario švara 9/10 (palanges taip pat reikia valyti ;) ). Pusryčių menių skurdokas. Švediškas stalas labai kuklutis. Karštam patiekalui  - blyneliai su varške arba omletas pasirinktinai. Kadangi omletas iš stručio kiaušino (nesužavėjo mūsų :D ), tai pasirinkome blynelius su varške (skanu).
Nakvynė su pusryčiais ir vakariene dviems kainavo apie 100 eur.